
Στο παρόν άρθρο συλλέξαμε συχνές ερωτήσεις από ενδιαφερόμενους για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις και επιλέξαμε να τις απαντήσουμε σύντομα ώστε οι ενδιαφερόμενοι αναγνώστες να λάβουν στοχευμένες απαντήσεις που βασίζονται στις εμπειρίες που έχουμε αποκομίσει από την ενασχόληση πολλών ετών με την προετοιμασία Υποψηφίων μας
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG

Το παρόν σύντομο άρθρο είναι το πρώτο μέρος μίας σειράς άρθρων που ετοιμάζονται με στόχο να αναλυθούν οι δυσκολίες που μπορεί να αντιμετωπίσει ένας φοιτητής στα Φοιτητικά μαθήματα στο Πανεπιστήμιο και να αναδείξουν ποιος είναι ο σωστός ρόλος του Φοιτητικού Φροντιστηρίου.
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG

Πολλοί Υποψήφιοι για τις Κατατακτήριες Εξετάσεις θέλουν να εισαχθούν σε Τμήματα που δεν έχουν καμία συνάφεια με το επιστημονικό αντικείμενο του Πτυχίου τους. Μία ερώτηση λοιπόν που μας γίνεται συνέχεια είναι αν αυτό είναι εφικτό?
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG

--->> Εδώ παρατηρούμε μία Άσκηση Επαγωγικού Συλλογισμού με Μοτίβα και θα προσπαθήσουμε να αναλύσουμε τον τρόπο σκέψης και να καταλήξουμε στη σωστή επιλογή ( λύση)
--->> Αρχικά πάντα σε ασκήσεις δεξιοτήτων πρώτα αφιερώνουμε λίγο χρόνο ώστε να παρατηρήσουμε προσεκτικά και να εξοικειωθούμε με τα δεδομένα
--->> Εδώ έχουμε έναν Μεγάλο Τετραγωνικό Πίνακα με 9 θέσεις και σε κάθε θέση έχουμε έναν πίνακα που έχει 3 γραμμές και 3 στήλες. Στην 9η θέση ο Μεγάλος Πίνακας έχει Ερωτηματικό καθώς εκεί θα μπει η απάντηση που θα επιλέξουμε
--->> Όταν έχουμε έναν Μεγάλο Πίνακα πάντα ξεκινάμε να παρατηρούμε τα δεδομένα σε γραμμές ( μετά σε στήλες) ώστε να δούμε κάποια σχέση που ενδεχομένως επαναλαμβάνεται, κάποια ακολουθία, γενικά κάποιον κανόνα
--->> Άρα ξεκινάμε από την πρώτη γραμμή του Μεγάλου Πίνακα
--->> Η πρώτη γραμμή προφανώς έχει 3 θέσεις και σε κάθε θέση υπάρχει ένας Μικρός Πίνακας με 3 γραμμές και 3 στήλες όπου υπάρχουν χρωματισμένα κουτάκια
--->> Στην πρώτη γραμμή λοιπόν στην πρώτη θέση από αριστερά ( για τους πιο προχωρημένους στη θεωρία πινάκων αναφερόμαστε στη θέση: 1η γραμμή και 1η στήλη)
Το χρωματισμένο κουτάκι βρίσκεται στην 3η γραμμή κάτω δεξιά
--->> Στην πρώτη γραμμή στη δεύτερη θέση από αριστερά ( στη θέση 1η γραμμή και 2η στήλη) βρίσκεται ένας πίνακας με 2 χρωματισμένα κουτάκια
--->> Μία σύνδεση του πίνακα που βρίσκεται στην 1η γραμμή στην 1η θέση από αριστερά με τον πίνακα με τα 2 χρωματισμένα που βρίσκεται στην 1η γραμμή επίσης στη 2η θέση:
--- Στον πρώτο πίνακα έχουμε ένα χρωματισμένο κουτάκι
--- Ας το φανταστούμε ότι μετακινείται από τη θέση του κατά δύο κουτάκια δεξιόστροφα με τη φορά του ρολογιού
--- Μετά την μετακίνηση αν προσθέσουμε από μπροστά του ένα ακόμη χρωματισμένο παίρνουμε τον πίνακα που βρίσκεται στην πρώτη γραμμή και στη 2η θέση
Άρα μία σύνδεση στην πρώτη γραμμή:
Ξεκινώντας από το πρώτο στοιχείο --->> το χρωματισμένο μετακινείται κατά 2 θέσεις δεξιόστροφα ( φορά ρολογιού) --->> Και μετά την μετακίνηση προσθέτουμε ένα χρωματισμένο
--->> Είμαστε τώρα στην 1η γραμμή του Μεγάλου Πίνακα στη 2η θέση όπου έχουμε 2 χρωματισμένα κουτάκια--->> Από τα 2 χρωματισμένα κοιτάζουμε το πρώτο --->> Το μεταφέρουμε κατά δύο θέσεις δεξιόστροφα --->> Αυτό σπρώχνει και το χρωματισμένο που έχει από πάνω του --->> Μετά την Μεταφορά προσθέτουμε ένα ακόμη χρωματισμένο και παίρνουμε τον πίνακα που βρίσκεται στην 1η Γραμμή και στην 3η Θέση
Άρα βρήκαμε έναν κανόνα που επαναλαμβάνεται στις Γραμμές και μας βοηθάει από το ένα στοιχείο να μεταφερόμαστε στο άλλο
--->> Πάμε στη 2η γραμμή από αριστερά---> Έχουμε δύο χρωματισμένα και κοιτάζουμε το πρώτο από τα δύο (αυτό που βρίσκεται κάτω) --->> Το μετακινούμε κατά 2 κουτάκια δεξιόστροφα --->> Αυτό σπρώχνει και το χρωματισμένο από πάνω του--->> Μετά την μετακίνηση προσθέτουμε ένα χρωματισμένο και παίρνουμε τον πίνακα με τα 3 χρωματισμένα που βρίσκεται στην 2η γραμμή στη 2η θέση
--->> Είμαστε στη 2η γραμμή στη 2η θέση--->> Έχουμε 3 κουτάκια χρωματισμένα και κοιτάζουμε το 1ο από τα τρία από αριστερά--->> Το μεταφέρουμε κατά 2 κουτάκια δεξιόστροφα--->> Αυτό λόγω της μεταφοράς σπρώχνει και τα άλλα 2 χρωματισμένα που βρίσκονται μπροστά του--->> Μετά την μεταφορά προσθέτουμε ένα χρωματισμένο --->> Και παίρνουμε τον πίνακα με τα 4 χρωματισμένα που βρίσκεται στη 2η γραμμή στην 3η θέση
--->> Πάμε στην 3η γραμμή τώρα 1η θέση ( από αριστερά) --->> 3 χρωματισμένα και κοιτάζουμε από αυτά τα 3 το πρώτο από τα αριστερά --->> Το μεταφέρουμε δεξιόστροφα κατά 2 θέσεις --->> Λόγω της Μεταφοράς σπρώχνει και τα 2 χρωματισμένα που βρίσκονται μπροστά του--->> Μετά την μεταφορά προσθέτουμε ένα ακόμη χρωματισμένο--->> Και παίρνουμε τον πίνακα που βρίσκεται στην 3η γραμμή στη 2η θέση
--->> Είμαστε στην 3η γραμμή τώρα στη 2η θέση ( από αριστερά) --->> Έχουμε 4 χρωματισμένα και κοιτάζουμε το πρώτο από αυτά από αριστερά --->> Το μεταφέρουμε κατά 2 κουτάκια δεξιόστροφα --->> Λόγω της Μεταφοράς του αυτό σπρώχνει και τα υπόλοιπα 3 χρωματισμένα που βρίσκονται μπροστά του --->> Μετά την Μεταφορά προσθέτουμε ένα ακόμη χρωματισμένο--->> Έτσι παίρνουμε το σχήμα που περιλαμβάνει η επιλογή Ε --->> Που είναι και η Σωστή επιλογή το Ε
Συνεπώς βρήκαμε μία Σύνδεση ( Έναν Κανόνα / Μία Επαναληπτική σχέση ) που επαναλαμβάνεται εντός των Γραμμών --->> Εφόσον τον βρήκαμε αν παρατηρήσουμε τον εφαρμόσαμε ώστε να μεταφερθούμε από την μία θέση στην επόμενη --->> Και καταλήξαμε με αυτόν τον τρόπο στη Σωστή Επιλογή
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG

Στο παρόν άρθρο , με αφορμή μία συγκινητική κίνηση του Υποψηφίου μας Θανάση που πέτυχε την Εισαγωγή του στην Ιατρική Σχολή του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου μέσω Κατατακτηρίων Εξετάσεων, θα θέλαμε να μοιραστούμε τη σημασία που έχει για εμάς το συναίσθημα ικανοποίησης που προέρχεται από την επιτυχία των Υποψηφίων και των Φοιτητών μας.
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG

Τα Παιδαγωγικά Τμήματα εδώ και αρκετά χρόνια αποτελούν τμήματα που έχουν μεγάλη ζήτηση από Πτυχιούχους που κατέχουν Πτυχίο και θέλουν να συνεχίσουν την Ακαδημαϊκή τους πορεία μέσω Κατατακτηρίων Εξετάσεων. Συνεπώς ο ανταγωνισμός που αντιμετωπίζουν οι Υποψήφιοι που δίνουν Κατατακτήριες Εξετάσεις για να εισαχθούν σε αυτά τα τμήματα είναι πάντα υψηλός κάνοντας την επιτυχία ακόμη πιο σημαντική!
- Details
- Written by: Synthesi
- Category: BLOG